Onze vermelding op keurmerk.info
logo
starsstarsstarsstarsstars
 
Shoppingcart
 
Onze vermelding op keurmerk.info    starsstarsstarsstarsstars

Garantie & Klachten

Garantie

Als familiebedrijf besteden wij altijd de uiterste zorg aan de kwaliteit van onze producten. Uiteraard stellen wij er alles voor in werking om deze in topconditie bij u geleverd te krijgen.

Toch zijn er gebeurtenissen die ervoor kunnen zorgen dat de bestelling niet in deze beloofde topconditie bij u terecht komt; heel erg vervelend! Neemt u in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op.

Dit kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld via mail, webshop@janrozing.nl, of via telefoon +31(0)224-212624. Of bekijk alle andere mogelijkheden op onze contactpagina.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, gaan wij graag met u on gesprek over de beste manier waarop we het probleem kunnen oplossen.

Klachten

Helaas kan het gebeuren dat de afhandeling van een bestelling niet loopt zoals verwacht. Wij willen u vragen in die gevallen contact met ons op te nemen; samen komen we altijd tot een oplossing. Contact opnemen kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld via mail, webshop@janrozing.com, of telefonisch, +31(0)224-212624, of bekijk andere contactmogelijken op onze contactpagina.

U krijgt van ons altijd een bevestiging van ontvangst.

Wij nemen uw klacht meteen in behandeling, en zullen u altijd binnen 14 dagen van een reactie voorzien. Mochten wij onverhoopt meer tijd nodig hebben, brengen wij u hier ook binnen 14 dagen van op de hoogte.

Mocht u met uw klacht graag bij een externe organisatie terecht kunnen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Jan Rozing Mannenmode Online BV bij is aangesloten.

Hiernaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ODR platform Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor een zo transparant mogelijke informatievoorziening, wijzen wij u in bovengenoemde tekst op al de mogelijkheden die u heeft om uw klacht kenbaar te maken.

Als familiebedrijf is Jan Rozing Mannenmode al meer dan 80 jaar actief in de Herenmode. Wij komen, in het geval van een klacht, dan ook graag met u persoonlijk tot een positieve afhandeling hiervan.